Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J93a39n13a 68M18a31j72o73v29á

31. 3. 2016 18:24

Přeji Vám strmý let vzhůru a skvělou kariéru :-).

(a toho Charlese možná přesuňte od bídníků k beatnikům, byl by rád).

1 0
možnosti
Foto

Díky:)

Charles musí být bídník. Když mi ho někdy ve dvanácti ukazovala sestra na obalu knihy Všechny řitě světa i ta má, tak jsem se zeptal, co to jako proboha je? A ona řekla že patří... Já ji rozuměl k bídníkům a nějak mi to k němu sedí:) Když jsem později propadl jeho kouzlu a přečetl si všechny jeho věci, tak si myslím, že by mu to bylo absolutně u ...

1 0
možnosti
Foto

R^Máte tu zatím tři věci a jednu lepší, než druhou. Budu si vás hlídat:-)R^.

1 0
možnosti
Foto

díky za povzbuzení:)

0 0
možnosti

Tak jsem se pobavila. :-) jenže, čtu to trochu jako sci-fi, jelikož na facebooku nejsem, a bohdá, nikdy nebudu. Max. co jsem byla ochotná udělat, bylo založit si účet na twittru - málo znaků, nemůžu o sobě nic důležitého vykecat, a na skypu - to zase kecat chci, ale jen s vyvolenými osobami ;-D.

Vždy se opatrně snažím sondovat, co koho vedlo založit si účet na FB, a věru jsou to obvykle ty stejné důvody, kontakty se známými, s kterými se vidí denně v práci, v hospodě, v parku, atd., a možnost chlubit se fotkami, z jejich báááječné dovolené. Hm, nic pro mně.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak ono těch důvodů může být spousta, třeba nejenom tenhle jako u mého hrdiny. Například si někdo založí fiktivní profil krásné ženy a na ten naláká ubohého muže, jehož doma manželka týrá atd. A potom ho může sníst.. Pro kanibala je internet vůbec věc k nezaplacení...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 598x
ehm. Aou

Seznam rubrik